Nä nu j****r!

Det var inte roligt att sitta mitt i natten och upptäcka att WordPress bestämt sig för att göra sig av med mitt ”blog theme” eller vad det kan tänkas heta på äktsvenska. Men det gjorde de i alla fall. Själv svor jag och slet mitt hår. Sedan satt jag halva natten och pillade med allt som blev fel med det nya. Av fyra bloggar med samma mönster blev förändringarna annorlunda på varenda en.

Logiskt.

Jag var speciellt imponerad av skandinaviska kyrkans blogg som råkade få foton i marginalen. Inte mina foton. Inte foton lämpliga för en kyrkblogg.

Det blir väl till att vänja sig vid det nya, om nu det gamla inte kan stanna kvar. Eller så tar jag ett helt nytt mönster, men inte just nu med kombinationen semester och bokfestival som ska starta.

Grrr.

Kommentera

