Här är bilden

som jag inte skulle ha.

Derek Landy and Charlie

Drog ju den sorgliga historien om Charlie och hans träff med Derek Landy förra veckan. Ja, det var bara aningen sorgligt för mig. Charlie hade det bra, med en lång privat pratstund med Derek.

Derek ser ut som vanligt, bortsett från att han verkar ha skaffat sig hår. Rött hår givetvis, som består en fräknig irländare. Man kan också se att Charlie precis kommit från skolan (han fick lite ledigt för det var en så speciell dag), med en inte längre istoppad skolskjorta och slips. Kavajen tycks han ha tagit av.

Det var Charlie som skickade mig sitt eget foto, och därmed kan jag rätta till det och uppdatera er från hur han såg ut för över två år sedan.

Jag har nu läst ut Mortal Coil, som är den femte Skulduggery Pleasant boken. Och Derek har faktiskt lämnat ett fåtal personer kvar i livet. Men som man brukar säga; med vänner som dessa, vem behöver fiender?

Och nu måste man vänta ett helt år på nästa.

One response to “Här är bilden

  1. Hej!

    Jag har gett dig en award pa min blogg, kolla in och sag garna vad du tycker!

Kommentera

