Vinn en bok

Meg Rosoff har försett mig med fler exemplar av sin nya bok på svenska – Den jag var – än jag behöver. Så det passar väl bra att jag lottar ut en bok?

Boken är givetvis hemskt bra. Den är inte det minsta lik de andra böckerna. Och det finns en häxa i historien som jag hoppas är baserad på mig. Tyckte jag liksom kände igen min egen förträfflighet…

Det är mycket enkelt att delta i utlottningen; skicka mig ett meddelande genom ”kontakta mig” överst på sidan. Tala om varför just du ska vinna boken, samt gissa hur många gånger jag fick krångla med att ladda ner ett användbart foto av bokens omslag till den här bloggen.

Meg Rosoff, Den jag var

För det tycks finnas mer än ett, och de är inte likadana. Hade först tänkt fotografera av boken, men bestämde att det går lätt att bara ta från internet. Det gjorde det alltså inte.

Ni har fram till slutet av söndagen den trettonde februari att skicka in det vinnande svaret. Och skulle det vara så att alltför många svar är alltför bra, så tänker jag be Meg att avgöra.

One response to “Vinn en bok

  1. Pingback: Bookwitch bites #41 | Bookwitch

Kommentera

