Jo, har ni sett

att Lars Kepler-intervjun är färdig? Här finns den att läsa.

Den tog lite tid, eftersom jag har försökt göra mig märkvärdig med att få ont i handen som skriver, för att inte tala om fingret. Så det talar vi inte om. Översättningen till engelska kommer strax, men originalet har i alla fall fixats.

Lars Kepler

Nu ska jag iväg till Tyskland över veckoslutet, så det blir om möjligt ännu tystare här på bloggen i några dagar. Väskan är packad med nästan bara böcker. De flesta ska jag ge min värdinna i Bonn, men några hoppas jag på att läsa själv.

4 responses to “Jo, har ni sett

  1. Vilken tur att du äntligen fick en intervju.
    Jag har denna veckan börjat läsa Hypnotisören.

  2. Då får jag väl veta vad du tycker när du är klar?

  3. Jag kan inte hjälpa det, men jag har så förbaskat svårt för paret Kepler (ingen skugga ska falla på intervjuaren dock).

  4. Självklart får man tycka precis vad man vill. Åtminstone så länge folk älskar mig…

Kommentera

