Så var 2012

Farten saktade ner en aning under året som gått. Jag hade ju visserligen tänkt mig att ta det lugnare, men inte nödvändigtvis riktigt så lugnt.

Wordpress 2012 blogging report

Men jag gjorde en intervju (på svenska, alltså) och jag skrev lite om böcker och författare. Och en del annat.

Det mest lästa inlägget var från 2010 om en film; En passion för Mr Lester. Jag tror att den gick på teve då, så det förklarar intresset. Och förklarligt nog kom nästan alla mina läsare från Sverige.

Har vi tur blir det mera liv nästa år.

One response to “Så var 2012

  1. Gott nytt år!

Kommentera

